Ont om bloggtid

Tänkte bara säga att jag inte hinner med att blogga mer än de här idag eftersom nu kommer Lolls och Malin i vilken sekund som helst. Får se om jag hinner i morrn det är inte säkert, men ett snabbt inlägg borde jag hinna med. Ska nämligen bort på basketavslutningsfest  imorgon och sen kanske umgås med Marlene <3

Jag fick världens bästa nyhet idag, Rebecca min barndomsvän från stockholm kommer upp över midsommar.


Klick, för att se lilla Rebecca och lilla Jessica.


Pussa // Yess


Kommentarer
Marlene säger:

naw, så söta ni är! ;) (tänk på att jag använde ordet är) ;P

2008-06-17 @ 20:39:29
Britta säger:

OMG! de va längesen de! :D

2008-06-20 @ 19:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0