Fy och spy...

... eller Hosta och Snora snarare kanske.

Jag är sjuk! Jag har ingen ork! Men jag har tusen grejer att göra... jag får bara inte vara sjuk nu! Riksprov  i kemi på fredag!!!! Hela Kemi A kursen på ett prov med andra ord.. KUL! Men vad då, de e väl bra att du är sjuk och kan vara hemma och plugga nu då tänker du kanske? Men jag orkar inte, jag har i stort sett legat i soffan och kollat på TV hela dagen.. Så jag har verkligen ingen ork till plugg. Dessutom har jag två matcher i helgen! TVÅ! Usch...  Nej nu ska jag gå och lägga  mig igen.

Ge mig styrka, Ge mig hopp...


Kommentarer
Marlene säger:

skickar över miljoner av krya på dig kramar! <33

2008-11-05 @ 22:34:11
URL: http://kakmalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0