Hem ljuva hem...

... ja verkligen hem, ljuva hem! Jag är så trött och utamattad nu så att det finns inte. Så har jag sjukt ont i halsen också, det var säkert Lollsa som smittade mig i fredags i samband men det kall-kalla vädret! Fy MINUSGRADER! Det är väl inte vinter än? Jag har ju inte fyllt år än ju!

På tal om vinter så tänkte jag på jul, varför måste dem överdriva så? Det är TVÅ månader kvar till julafton och ändå så är affärerna fullproppade med julsaker! jag och Louise höll på att spy på alla julgrejer inne på Åhlens där vi värmde oss i fredags när vi väntade  på sötaste Malin som köpt massa fint i huvudstaden. 

 
ps. Jag ska ringa  o skälla ut Louise eftersom hon inte bloggat på heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeela helgen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0