Kreativt slarvig

Asså egentligen, jag har ju väldigt svårt för att hålla i ordning på saker och ting, och dem säger ju att slarvighet hör ihop med kretivitet. Så egenligen kan jag inte bara få strunta i att städa då och sätta mig ner och måla eller nått annat roligt och utveckla min kreativa hjärna istället då? För den behöver övning min hjärna, den har liksom glömt hur det är att vara kreativ nu är den inte övat  på ett tag, ett bra tag.

Fast  å andra sidan, jag hittar alltid pengar när jag städar. Brukar hitta sisådär mellan 20 och 500kronor. Eller jag brukar väl röra sig om 20-100 oftast, men en gång hitta jag faktiskt ett kuvert med 500kronor i som jag glömt att jag ägde, då blev jag glad! Fast idag så hittade jag abra 3.50, fast jag tror att det var straffet för att jag inte städade ordentligt utan bara röjde. Så på lovet, då jag tänkt att nån dag ska gå åt till att fixa mitt rum ordentligt så borde jag hitta lite mer pengar. Så om jag städade oftare så kanske jag kunde bli rikare.


Kommentarer
Marlene säger:

Jag tycker om ditt sätt att tjäna pengar

2008-10-22 @ 21:50:17
URL: http://kakmalls.blogg.se/
yess säger:

fast frågan är ju om man kan kalla det att tjäna pengar, de ju trots allt mina egna pengar jag hittar ;)

2008-10-22 @ 21:53:40
URL: http://yesslolls.blogg.se/
Pla säger:

jag brukar hitta skolböcker när jag städar.. ibland efter jag köpt en ny likadan bok

2008-10-23 @ 21:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0