sussa sött louise



Gårdagen: Hårfärgning & klippning!!!
och det blev braaaaaa!
Mitt hår är äntligen rött rött! Louise hår är inte grått (nej, jag vet det har aldrig varit det heller, men hon tror de)! Sen klippte jag först till min lugg, louise blev så fascinerad att jag fick order om att kippa hennes med. Sen utveckla hon de genom att jag skulle tunna ut hennes längder med, och som den bra kompis jag är så gjorde jag de med. Så när jag testat om de funka på Louise, så fortsatte jag på mitt hår. Så nu är vi nyfärgade och nyklippta båda två!

Louise ligger och sover. Hon somnar en timma tidigare coh när hon vaknar återstår att se. Det är tur att hon får komma hit och sova ut emellanåt!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0