USCHA, FY...

... och den här dagen suger!

 Vaknar, somnar om, vaknar, somnar om, vaknar, somnar om.. så börjar morgonen, sen så måste jag ju gå upp, gör det också med världens sämsta humör. Stress-morgon. På bussen ser jag sms från Louise att hon antagligen inte kommer, fan! hon är dessutom inte riktigt frisk, ännu mer fan! Sen: jävlar ja! vi har engelska läxa tills nu på morgonen, första lektionen. Ja men kul då... Sen när jag sitter och råpluggar engelskaglosor, efter jag insett att Louise inte kommer, inser jag att inte heller malin kommer. Massa fan! Sen så får jag umgås med Jens hela dagen, när alla andra är hemma och pluggar till damp-provet som vi har i morgon...Piss dåligt humör och jens klagar på att jag gnäller. Nu har vi fått sluta tidigare, jippie? nej eftersom inte mamma kommer tidigare än avtalat och mobilen har dött, så kul! Ja, sen är det hem och plugga fysik som jag inte kan för femöre. Och just det det glömde jag nämna, det var fiskbullar till lunch och det spöregnar ute och jag har varken paraply eller regntät jacka... HATA!


Kommentarer
Marlene säger:

Det är helt enkelt inte din dag idag sötis <33

2008-10-15 @ 15:50:54
URL: http://kakmalls.blogg.se/
Loudder säger:

Hahaha Jens xD

2008-10-15 @ 19:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0