Nyår i min skalle!

Nu är det bra det tråkiga kvar. Städa upp efteråt. Sytt de sista fem stygnen förhand på min nyårsklänning nu, så då är det bara städningen kvar. Blähä. Men det var kul så länge det vara, att sy alltså. Man borde göra det oftare.

Ja, ja ikväll bio med M&M och kanske Stina? Det blir trevlans åtminstone.

Åh, snart är det 2010, det där året som det kommer att hända massa på! Åh, jag gillar 2010 redan! Och nyår ska bli bäst! Det känns bra nu iaf, även om alla ska vara på olika håll. Louise Polis ringde och berättade om våran förrätt vi ska tillaga förut, det blir bra!  

Persika

Kommentarer
Anonym säger:

får vi smisk om vi inte ger beröm för klänningen då?

2009-12-29 @ 22:49:17
yess säger:

Nej JENSI BOY det får ni inte! Så snäll är jag ikke :)

2009-12-29 @ 23:19:55
URL: http://yesslolls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0