Dansarna är i alla fall bra!

Fräckaste dans kombinerat hår och modeshow var vi på idag. Jessica, Maria och Sanna dansade jätte vackert, fräckt och coolt!!! Fattar inte hur man kan vara så himlans bra! 

Men efter det på hemresan gick det inte lika  bra för mig, missa först bussen på kampenhof, PRECIS! Hoppades sen  på att kunna ansluta den på torp, missade PRECIS IGEN! Och så fick man driva  på torp ett tag, med löftet att inte spendera några pengar.

Sen så var man hemma klockan fem istället. Ja men då var de bara att skriva historia uppsats, som jag inte ens börjat på... NEJ jag var ju tvungen att ominstallera WORD först!!!
Ja, ja nu sitter jag här och behöver skriva 175ord till, jag har faktiskt skrivt 725 redan *STOLT!* Problemet är ju att det inte finns något mer att skriva! BLÄ! BLÄ!

Imorgon borde det komma ett glatt inlägg från min sida då det är lov, eller kanske inte förresten eftersom i morgon får jag reda på ifall jag måste läsa upp fysiken ller inte. USCH! jag vill inte, trodde de skulle vara över nu! "/


Kommentarer
teknikare kan också om dom vill säger:

hihihihi

2009-02-12 @ 21:02:42
URL: http://jessicaapelryd.blogg.se/
pung säger:

vill bara poängtera att de va ingen modeshow.

the worlds greatest modevisning kommer 24 mars!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-02-14 @ 02:03:58
URL: http://josefineskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0