Tre saker som inte alls har med varann att göra, som jag kände för att dela med mig av

Jag har sjukt mycket kläder! mer än vad jag trodde själv! Förstår inte hur allt fick plats förut, tur att jag får dubbelt så mycket utrymme nu iaf! Vi ska göra om lite här hemma. Jag tror de blir bra!

I've learned a lesson, and I've learned it well
Life don't get easier in the long run
I've washed my heart out in the tears I've cried
How I hate it, but I love it
And there's just no turning back, no
Will I find a way?
Will I fall apart?
Will You love me win or lose, yeah?
I keep reaching out to You
'Cause my hope lies in Your love for me

Jag vet att jag sagt att jag tycker de e roligare att ge än att få, men när det bara tas emot emot och emot ja, nästan rycks  ur händer  på mig. Ja då är det inte roligt längre.

Kommentarer
JohanH säger:

"Jag vet att jag sagt att jag tycker de e roligare att ge än att få, men när det bara tas emot emot och emot ja, nästan rycks ur händer på mig. Ja då är det inte roligt längre." Jag kan inte hålla med mer! Alltå jag älskar att ge och bjuda men när det tas förgivet och inte uppskattas så är det inte ett dugg roligt att ge något......

2009-02-02 @ 19:21:03
M säger:

Jessica... Vad har hänt egentligen? :(

2009-02-02 @ 22:12:57
URL: http://malinronnerhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0