If it makes you happy

Heeeeeeeeeej! Va mycket jag skulle behövt plugga idag. Matte, Engelska och Ariktektur. Men nu när arkitekturen tog sisådär fyra timmar känner jag mig inte så motiverad till dem andra två... Imorgon tar min kusin studenten så då försvinner den dagen. Blä Blä..

På tal om något helt anant så hände något mystiskt idag.  Jag stod helt ensam och övergiven med min svenska lärare, Marie grice, i kopiatorrummet och helt utan förvarning....
Marie: "Det är kul att se hur bra det går för dig Jessica"
Jessica: "Med vad?"
Marie: "Nej, men det är kul att se hur du utveckals. Det går så bra för dig. Du har så starka åsikter och är verkligen självständig i det du gör. Det ska bli roligt att fortsätta ha dig  i trean."
Jessica: "Okej"
Marie: "Jag ville bara säga det"

Jag vet inte om jag liggerlite mer  på minus nu efter mina otrloigt kortfattade svar men jag förstod faktiskt inte alls vad hon syftade  på och vad ska man säg liksom. Tack?

//Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0