Thaimat och fågelinfluensa

Prov i morgon, jag har knappt pluggat. Jag hade bestämt mig för att få bra på det här provet, men det sket sig ju ganska totalt. Men jag vet inte, jag orkar inte riktigt mer, skitsamma liksom. "Vad gör det om 100år?"

Nästa vecka kommer Rebecca hit. Det gör mig väldigt glad. Dock inte så tajmat att jag är borta torsdagkväll-lördagdag och jobba på lördageftermiddagl, men men jag är van vid att allting inte går riktigt som jag vill. Känns ändå lite bra att börja jobba igen nu, pengarna behövs!  

I morgon fyller min moder år. Undra vad jag själv gör när jag är 47år gammal. Undra vad fåglar tänker på... Undra...

//Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0