Bästa helgen

Måste berätta om bästa helgen :D

I lördags va det jobb för mig 12 - 16. Sen kom Sanna till jobbet och jag körde hem till Ön :) Tanken va utgång men vi va sjukt opepp.. Lite kaffe och musik senare började vi motvilligt tagga och med Rosén kom vi igång riktigt ordentligt där ett tag ;)

Åkte till Elins kompis Sofia och satt där och chillade sen bar de av till Magasinet. Belv insläppta av nån vakt som inte ens va vakt?? Hahah, jättemärkligt. Sen vart de dans och tjöt (och en del sura miner??) från 10-02 då alex kom och hämtade oss :D Då fick jag och Sanna äntligen vår varma oboy som vi hade längtat efter hela dagen, haha!

På söndagen vaknade vi upp runt 10 av att mamma kom upp och sa att frukosten va klar. Åt frulle och sen chillade lite.. Drack saft på altan och möös :) Jättehärligt att bara vara! Åkte till Ica och köpte godis, kom hem och åt romantisk middag sedan skulle vi kolla IceAge men båda somnade ifrån halva filmen,haha. Vaknade när den va slut!
Brummade mot Uddevalla, släppte av Sanna hemma och åkte och tränade på Malins pass :) Andra gången hon körde de inför massa folk! Grymt av henne :)

Efter helgen hade jag en sån lycklig känsla i kroppen så de va inte sant. Orkade inte packa ihop dubbelsängen så ja och Linnea tog våra täcken och la oss där, låg och snackade en bit in på kvällen sen somnade vi hahah, härligt de!
Gaah, får lyckokänslor bara jag tänker på helgen, egentligen hände inget speciellt men den va så härlig och så naturlig på något sätt. Brukar ju alltid jobba helgen (eller så jobbar Sanna..) och att vara ledig södagen där gjorde nog gott :) Har massa energi nu!

pussssssssss louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0