I mitt badrumsskåp del 1.

Eftersom jag har en ny kamera och fotar allt som rör sig och inte rör sig så tänkte jag att jag kunde fota lite grejer ur mitt badrummskåp och visa bnär jag ändå är igång! Here we go...

I mitt jobb får (måste) vi testa en herrans massa produkter för att kunna ge kunden bra service och veta hur olika produkter fungerar osv. Tänkte visa er delar ur mitt badrumsskåp! (Tycker själv de är kul med sånt här det är därför jag visar er, haha)

Morgonruntin:
Rengörningsmousse, Lancôme
Ansiktsvatten, Dior
Serum, Lancôme
Dagkräm SPF 15, Lancôme
Ögonkräm, Biotherm
Primer, Dior

Håller fortfarande på att hitta produkter som jag tycker om, har ej fastnat för dagkrämen, uatn tänker använda upp den sedan satsa på någon annan!

Kvällsrutin
Sminkborttagning, Clarins
Ansiktsrengörning, Sensai
Ansiktsvatten, Dior
Serum, Lancôme
Nattkräm, Estelle&Thild
Ögonkräm, Biotherm

Tycker sminkborttagningen är sådär.. Har köpt en ny som ja ska testa när denna är slut för är övertygad om att det finns bättre. Men som sagt, håller på att prova mig fram!

Kroppsvård
Finns inget som är bättre än Biotherms. Innan struntade jag  att smöja in mig efter dusch för jag tyckte aldrig att krämerna gick in i hyn, men efter att ha testat detta är jag fast! Biotherm har överlägset bästa kroppsvården!!

Bak fr. v:
Bodylotion
Olj-bodyscrub

Fram, fr. v:
Olj-dusch
Bodylotion
Ansiktsmask (säljs inte längre, synd då det är den bästa jag har provat!)

Där har ni en del!
Nästa del blir om de olika märkerna!

Nu ska jag till jobbet, tjing!

Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0