Tips

Kom precis hem från Göteborg och Josefine! Åkte till Göteborg -svinpepp på shopping, men hittade knappt något alls. Jaja. Tack för en fin dag vännen!

Över till en annan grej. När jag va inne på Bellbox så köpte jag en hårolja som enligt frisören va grym. Nåja tänke jag, oljan kostar 270kr så såklart säger hon inte att den är dålig. Men! DEN ÄR GRYM! Det är en torrolja som innehåller tre olika oljor. Håret blir inte fett, mitt hår som annars är väldigt glanslöst, torrt och poröst är nu glansigt, mjukt och lent! Inte ett dugg fett eller tungt heller. Och det behövs bara pyttelite. Använde den när jag gjorde en provuppsättning på linnea också, tog i lockarna för att binda ihop topparna och strök över hela håret för att få glans! Helt sjuk bra grej! Hade jag jobbat på Bellbox hade jag tvingat varenda som kom in i butiken att köpa den, haha. Skojar inte, jag ska fortsätta med denna grej tills jag dör! (eller iallafall tills det kommer en ännu bättre torrolja...)


I förpackningen finns 2 x 5ml + 100ml. Jag har inte ens använt 1/4 av en av 5ml burkarna. Ändå tog jag i hela mitt hår (+i Linneas uppsättning) för att de va så torrt. Och just det! Kan användas i både vått och torrt hår!

Puss /Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0