08:43 Jag kunde sovit nu

Igår var jag på Biotherm kurs! Snurrade i huvudet av all info, trodde de skulle lägga sig till idag men nej, siffror, hudens struktur, thermalplankton, rengöringar och krämer snurrar fortfarande i huvudet. Fick en sak därifrån, visar ikväll :) + köpte Diorsborstset på disken inne på Åhlens, visar den också sen!

Kul att när jag för en gångs skull ska få "sovmorgon" (sova till längre än sex), så ställer jag klockan på ringning en timma för tidigt!! Hur trött va jag igår på en skala? Jag är inte van vid att gå upp klockan sex varje dag och komma hem sex - sju varje dag.. Men imorgon är min enda lediga dag och då ska jag och Jessica ge oss på spinning! Kan gå huuur som helst...

.. åkterkommer med resultat.

Poolis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0