15.27 Utgång

Sitter och plöjer igenom Hoffmaestros nya album! Bra! Har målat naglarna i en egenfixad nyans (blanda lergårtt och rött så får ni en snygg rosa!). Var på jobbet idag kl åtta för att gå igenom Sensai (Kanebo), hudvården. Nu vill jag ha allt, haha. Så jäkla bra grejer, synd bara att inget kostar under 500kr. Fick iallafall med mig en grej (beställd), visar när jag får den :) Visste ni att det finns ett en-timmarsprogram på Discovery om en av Sensais krämer?! Huuur coolt? En standardkräm på japanssjukhus, till patienter som kommer in med brännskador m.m. En av fyra krämer som finns i hela världen som kan läka ärr och få skadad hud att läka sig själv. FATTA! Och så kostar en burk 6000kr också...



Seen fick jag agera räddare i nöden och jobba en stund :) Skulle "bara" ha jobbat 3 totalt dagar denna veckan men är visst uppe i 5... Inte mig emot, älskar att jobba med mina brudar <3.

Ikväll är det Malins kväll! Tjejmiddag - förfest- utgång är tanken. Grymt! Jag är taggaad till tusen! Längesedan nu!

Louiiiiseeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0