tusendel

Var och kollade på, på basketträningen igår. Det var lite konstigt. Ingenting är som det brukar där. Så jag saknar det faktiskt inte rikitgt. Utan riktig tränare blir det inte samma sak. Saknar vissa bitar dock. När jag så Slavko träna killarna tillexempel, beordra dem till stepups, armhävnningar, situps, osv i sådana mängder man aldrig orkar göra själv. Inte orkar utan att ha en tränare som skriker på en. Träna tills man är helt slut. Helt slut.

Jag har försökt börja springa många gånger, men det funkar inte för mig. Därför sprang jag inte iväg när jag gick ut genom dörren idag. Jag gick. Jag gick i 1 timma och 45 minuter och det kändes mycket bättre. Bättre att börja där iaf. Så jag börjar där och fortsätter med spinning i morgon. Spinning, det kan inte vara hälsosamt när konditionen ligger på noll. Men den blir ju inte bättre av att inte göra någonting har jag kommit fram till vid det här laget. Ingenting blir bättre av att inte göra nånting. Ingenting. Så nu är det bara att ta tag i saken. Ta tag i sakerna?

Stina åker imorgon. Stina försvinner i 3,5månad. Usch! Vi fick iaf avskedfikat henne fint, med brudarna man alltid kan räkna med. Jag tror iaf Stina kommer göra succé i Frankrike och få en underbar tid.

Det där var ungefär en tusendel av allt som snurrar i min skalle för tillfället. Var tvungen att få ur lite. Börja någonstans.

Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0